niedziela, 25 października 2015

Kolekcja NIEZAPOMINAJKI - inspiracje DT

Witajcie kochani, 
aby umilić Wam niedzielę, nasze DT przygotowało dla Was inspiracje z nowej kolekcji papierów Paper Passion NIEZAPOMINAJKI
A jakby ktoś chciał, to jeszcze dzisiaj można się zapisywać do Candy z Niezapominajkami.
Zapraszamy tutaj....


-------------------------------------------------------------------------------
AnetaA

Przepiękne chłodne odcienie kolekcji Nots sprawiły, że niezapominajki zakwitły u mnie na zimowej kartce :)
Wykorzystałam arkusze nr 3 i 4 oraz tekturkę, która sprawiła, że kartka nabrała także świątecznego charakteru.




ROMA

Chłodne błękity, blade mięty i mój ulubiony arkusz z wzorem plastra miodu - sprawdziły się w światecznej aranżacji. Kolorystyka trochę nietypowa jak na tego typu okazje, ale ja lubię łamać stereotypy.

Użyłam arkusza nr 4 nr 3
Grafika udostępniona przez Alice




Gosia
Kartka z bukietem. Wykorzystałam Niezapominajki nr 1 i 2 oraz tekturkę ramkę z motylami. Motylek wycięty z paska do wycinania, do tego różyczki i pręciki oraz perły w płynie i perełki do naklejania.








Poza kolekcją Niezapominajka użyłam papieru nr 4 z kolekcji Róża oraz tekturki bombki.



Angel

Delikatne błękity Niezapominajek idealnie nadają się również
do prac o tematyce dziecięcej. 
Do zrobienia swojej kartki użyłam papieru nr 1 oraz
papieru nr 4 .Wykorzystałam również elementy 
z paska ozdobnego, by zrobić girlandę.
Bobaska wycięłam natomiast tym wykrojnikiem.




chanya13:

ja z kolei chciałam pokazać Wam, że kolor niebieski może być też romantyczny - wykorzystałam Niezapominajkę oraz pastelowy żółty tworząc warstwową kompozycję




 MargoLa

Ja z kolei chciałam Wam pokazać, że nasza nowa kolekcja jest bardzo uniwersalna i można ją użyć na każdą okazję.
Stworzyłam notes, który stał się bardzo eleganckim i gustownym prezentem dla bliskiej mi osoby.
Di jego stworzenia użyłam wszystkich trzech arkuszy Niezapominajki, dodatkowym ozdobnikiem stała się również tekturka, kwiatek wykonany z papieru czerpanego oraz przepiękna grafika Janet.



 

pozdrawiamy serdecznie:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz