czwartek, 12 listopada 2015

Błękitne życzenia

Witam!

Przychodzę dzisiaj do Was z kartką w niezapominajkowych błękitach. 


Do jej wykonania użyłam arkusza
nr 1 z kolekcji Niezapominajki

Brzegi postarzone zostały szarym tuszem, co przyciemniło nieco kolor właściwy arkusza nadając papierowi vintageowy klimat.


Zdjęcie wiernie oddaje kolor papieru - jest to zimny błękit, po stronie wzorzystej nieco spłowiały.


Napisy wyglądają, jakby były odbite stemplem. 
Wzorem łączącym arkusze tej kolekcji jest plaster miodu - na tym arkuszu bardzo drobniutki i delikatny.
Kwiatek zrobiony jest z arkusza
nr 2 kolekcji Niezapominajki.

Ta strona arkusza ma kolor jasnej mięty z przecierkami i wzór plastra miodu w kolorze białym. Ślicznie to wygląda i przyznam, że ten arkusz to mój faworyt.

Wzór plastra miodu powtórzony został na tle zieleni z przecierkami w arkuszu nr nr 3 kolekcji Niezapominajki.

Zielony kolor listków ładnie się komponuje z zielenią na arkuszu - listki wycięłam z arkusza nr 2 kolekcji Fiołki.

To by było na dzisiaj tyle o kolekcji NIEZAPOMINAJKI i mam nadzieję, że zdołałam Was przekonać do tych uroczych papierków.

Miłego dnia życzę i zapraszam na kolejne inspiracje!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz