poniedziałek, 29 lutego 2016

Wiosenny klimat

Witajcie w poniedziałek!
Dzisiaj będzie trochę prywaty, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie;)
W ubiegłym tygodniu moja najstarsza córka skończyła 20 lat. Postanowiłam zatem stworzyć pracę zawierającą jej zdjęcie. Przez chwilę myślałam nad formą i doszłam do wniosku, że stara drewniana ramka będzie się do tej pracy świetnie nadawać. Po oszlifowaniu resztek lakieru, pomalowałam ramkę farbą akrylową, a następnie wykleiłam jej "plecki" papierem Róża 2 z kolekcji Róża. Tak powstało tło całej kompozycji. Umieszczone w centralnym miejscu zdjęcie otoczyłam plątaniną listków i gałązek, spośród których pięknie wyodrębniają się papierowe różyczki. Przestrzeń bardzo łatwo było uzyskać przy pomocy kostek 3D. Idealnym uzupełnieniem kwiatowych kompozycji okazały się tekturki - gałązki: Kwiat wiśni i Bazie, które leciutko pocieniowałam brązowym tuszem.







Wiosenny klimat pracy jest jednocześnie przesłaniem skierowanym do jubilatki, aby zawsze nosiła w sercu radość i pogodę;)
Do miłego zobaczenia za tydzień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz