sobota, 31 grudnia 2016

Gratulacji czas

Witajcie :)
Na gratulacje każdy dzień roku jest odpowiedni, 
gratulować można wielu rzeczy i można mieć wiele powodów do gratulacji.
Ja ostatnio miałam wiele okazji do gratulowania narodzin
i dlatego powstało u mnie wiele takich właśnie gratulacyjnych kartek.
Dziś ma Wam do pokazania kolejną z nich.
Kartka dla maluszka płci żeńskiej hehe ...
dla małej dziewczynki.
Z tej okazji nie zawahałam się użyć wspaniałych różowawych odcieni papierów.
Wykorzystałam papier:


Dziś też to moja ostatnia inspiracja na blogu, 
bardzo dziękuję Wam za wierne odwiedzanie bloga Paper Passion przez ten rok,
za śledzenie naszych poczynań i inspiracji całego DT.
A dziewczynom z DT za wspaniała pracę 
i przede wszystkim Gosi za przyjęcie mnie do DT i możliwość pracy z jej wspaniałymi papierami :)

Pozdrawiam :)
Anika 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz