niedziela, 5 lutego 2017

Nowe projektantki w Paper Passion

Bardzo dziękujemy wszystkim twórczym osobom za zgłoszenia do naszego DT na 2017 r. 
Niestety ilość miejsc jest ograniczona, ale zapraszamy w przyszłości :)

Z przyjemnością przedstawiamy nowe projektantki Paper Passion na najbliższy rok.
Dziewczyny są zdolne i pełne zapału do pracy ;) 
Zapoznajcie się z nimi bliżej:



Anetta


Mam na imię Anetta. Prowadzę bloga Jamiołowo. 
Zainteresowań mam wiele - scrapbooking, decoupage, frywolitka, szydełko, druty i in. Lubię rękodzieło w każdej postaci, bo zawsze urzeka mnie oryginalnością, różnorodnością i nieograniczonymi możliwościami twórczymi. Ponadto czytam, bo lubię...



Madzik



Witam wszystkich czytelników bloga.
Dziękuję za możliwość reprezentowania sklepu Paper Passion -
jest to dla mnie ogromne wyróżnienie.
Mam na imię Magdalena,
ale w scrapowym światku używam zdrobnienia Madzik.
Jestem mamą trzech synów, wielbicielką książek i czarnej kawy.
Rękodzieło wszelkiego rodzaju, towarzyszy mi od najmłodszych lat,
ale gdy siedem lat temu odkryłam scrapboking - przepadłam :)
Gromadzę ogromne ilości papierów, wykrojników, taśm ozdobnych
i wszystkich niezbędnych przydasi.
Uwielbiam moment, kiedy otwieram paczkę z nowymi cudeńkami,
rozkładam je na blacie, a w głowie układa się zarys nowej pracy.
Najczęściej tworzę kartki, boxy, albumy, przepiśniki, notesy, ozdobne opakowania.
Wiele z moich prac dekoruję własnoręcznie wykonanymi kwiatami z foamiranu i papieru.
Scrapboking to część mojego życia.
Można mnie znaleźć na blogu:  PasjeMadzik


Karolina




Jestem Karolina i prowadzę blog Karolina Wycina
Od blisko 4 lat mój czas (nawet, gdy tego czasu brak...) wypełniają papier, nożyczki i cała sterta przydasi :) Tworzę głównie i przede wszystkim kartki w różnych stylach, staram się być wszechstronna i tworzę w zależności od nastroju i inspiracji. Poza kartkami przygotowuję także albumy, notesy, zakładki do książek, zaproszenia, exploding boxy, blejtramy i tagi, a także pamiątkowe ozdoby z drewna.
W scrapowych przerwach pracuję w handlu, choć z wykształcenia jestem pedagogiem. Uwielbiam: mojego psa Soska, kolor zielony, Roztocze, pistacje, jesień oraz zimę, budyń śmietankowy, książki Stefana Dardy (kolejność przypadkowa).
Bardzo się cieszę, że dołączam do DT Paper Passion!


Marzena



Mam na imię Marzena i w sieci możecie mnie znaleźć jako Scrapfantazje. 
Z papierem związana jestem od kilku lat, ale początkowo, chyba jak każdy z nas, kleiłam do szuflady. Powoli rozwijałam warsztat, uczyłam się najlepszą z metod, metodą prób i błędów aż w końcu przepadłam bez reszty:) Miałam to szczęście że moje hobby stało się moją pracą:) Większość moich prac to klasyczne kartki, boxy i kopertówki, ale pojawiają się też przepiśniki i albumy. Jestem miłośniczką prostej formy, uwielbiam styl C&S, ale robię taż kartki ukwiecone, warstwowe, pochlapane, postrzępione, czasem lekko mediowe. Zapraszam do obejrzenia moich prac na blogu Scrapfantazje

Jest mi bardzo miło, że będę mogła inspirować Was przez najbliższy rok i pracować w takim wspaniałym gronie:) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz