wtorek, 25 kwietnia 2017

Koperta w kwiatach

Witajcie:)

Moja dzisiejsza inspiracja pełna jest wiosennych kwiatów. Zrobiłam kopertkę na pieniężny prezent, bo większość z nas lubi takie prezenty:) Kopertę ozdobiłam papierem nr 2 z kolekcji Niezapominajki , a opaskę okleiłam papierem nr 4 z kolekcji Fiołki, bo te kolekcje ładnie się uzupełniają kolorystycznie. Jedną stronę opaski ozdobiłam "bukiecikiem" z kwiatków własnoręcznie robionych. Jak zawsze w moich pracach - jest dużo dodatków, które lubię:)

 


 
Tak ozdobiona koperta ma charakter zdecydowanie romantyczny. 

Pozdrawiam,
 


2 komentarze:

  1. Oba papierki są rewelacyjne , bardzo je lubię . A taka ozdobna koperta to świetny pomysł na pieniężny prezent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Aniu -oba papiery są świetne i idealne do delikatnych prac w romantycznych klimatach:) Pozdrawiam:)

      Usuń